Visionary Iraq
Een Portugese jongen vertrekt met zijn geadopteerde Angolese zusje naar Irak voor Operation Iraqi Freedom. Eerst geven ze tijdens een opening in een galerie een afscheidsfeestje, waarbij hun moeder ontdekt dat zij heimelijk geliefden zijn. Inmiddels blijkt hun vader financieel te profiteren van investeringen in de ontwikkeling van infrastructuur. Er moeten morele besluiten worden genomen.