Untitled, Los Angeles, 2009
Kritiek op de schoonheidsindustrie verpakt in een ongemakkelijk onderonsje tussen twee vrouwen. Er moet veel verbeterd worden aan dit jonge lichaam, want zo kan het echt niet langer. De maker/performer Renée van Trier spaart zichzelf niet.