Underexposed
De jonge Hubert (de maker zelf) reist samen met zijn vrouw Christine naar het platteland, waar hij een aantrekkelijke baan kan krijgen. Het landschap lijkt leeg, maar verschillende partijen hebben er grote belangen die maar moeilijk te doorgronden zijn. In een frisse combinatie van drama, activisme en dansfilm-zonder-muziek komen grootheidswaan en protest samen onder een bleke hemel. De gebaren spreken boekdelen, maar luistert er wel iemand?