Un 45 tours de Cheveu (ceci n'est pas un disque)
Twee frisse muziekclips voor de Franse groep Cheveu, gemaakt als een A- en B-kant van een single met de nummers Like a Deer in the Headlights en C'est ça l'amour. Beauvais beheerst de kunst van de (her)montage tot in de puntjes.