Touring Holland by Bicycle
Een typisch Nederlands tafereel. Terwijl hij vlot door de huiskamer fietst, doet De Nooijer dat men een knipoog naar leermeester Frans Zwartjes. Deze film markeerde het begin van een langdurige samenwerking tussen filmmaker Paul de Nooijer en de Amerikaanse grafische ontwerper Jerry Musser.