This Is Alaska
De onrustige westerling die zijn schepen achter zich verbrandt en in de vrije natuur een nieuw leven wil beginnen wordt hier fijntjes geparodieerd door een paar gezellige Zweden. Ooit hebben zij besloten het erop te wagen. En, hebben zij het geluk gevonden in Alaska?