The Three Ravens
Met behulp van ouderwetse orgelmuziek uit soaps, nagespeelde sitcoms en beelden van spionagecamera’s schetst Abate een beeld van het overlijden van zijn oma. Een drietal speelgoedkonijnen en de filmmaker zelf spelen raven die in het donker kakelen over moord en verjaardagen.