The Severe Illness of Men
Metaforische filmcollage die de onderdrukking via ideologieën aan de kaak stelt. Een deels omzwachtelde man zwerft door een industrieel landschap. Zijn wandeling wordt verweven met fragmenten uit wetenschappelijke films en uit de film Chapaev (1934).