The Right to Privacy
Een zaak die in 2007 voor de Schotse rechtbank diende zorgde voor een domino-effect. Een ogenschijnlijk onbelangrijk verhaal over de privacy van een man werd het onderwerp van een verhit, wereldwijd debat. Onderdeel van een serie ter ere van de 60e verjaardag van de universele rechten van de mens.