The Palm Lines
De broze maar monumentale actrice Coca Bloos geeft gestalte aan een vrouw wier leven in een oogwenk werd verwoest. Jaren later vertelt ze haar verhaal voor de camera. Lag haar lot al besloten in de levenslijnen in haar hand? In een reeks tableaus in uitgebeten kleuren zien we hoe haar leven na een ongeluk gedegradeerd is tot een herhaling van handelingen. Van de badkamer naar de woonkamer, van het aanrecht naar het bed, elke dag zoals de vorige.