The Man Who Crossed the Sahara
Deze film begint met Frank Coles oma. Ze heeft kanker en ligt op sterven. Hij heeft dat gefilmd en daaruit blijkt hoezeer hij zich in zijn werk bezighoudt met sterfelijkheid. In weloverwogen stappen gaat de film verder met zijn elf maanden durende solotrip door de Sahara. Hij eindigt met Coles tweede poging om in zijn eentje de woestijn te doorkruisen, waarbij hij de dood vindt.