The Lost World
Een hedendaagse toverlantarenvoorstelling van Paper Cinema waarin handgetekende zwart-witfiguren worden vervaardigd, uitgeknipt en in scenes tot leven worden gebracht als ze op het doek worden geprojecteerd. Illustrator Nic Rawlings brengt de karakters tot leven terwijl 'little boat' voor de live soundtrack zorgt. Een van de meest spraakmakende voorstellingen van het Edinburgh Fringe festival 2008.