The Labyrinth Runner
Sinds een aantal jaar maakt tekenaar Robbie Cornelissen ook animaties van zijn gigantische tekeningen. In heldere lijnen van grafiet zet hij het typisch Robbie Cornelissen-decor op papier. In deze kale structuren kan eindeloos gedwaald en verdwaald worden. Mensen zijn afwezig.