The Hymn of a Republic
Wimpers zijn bedoeld om het oog te beschermen tegen ongewenste elementen van buitenaf. In The Hymn of a Republic is in een extreme close-up te zien hoe zo’n ooghaartje, eenmaal losgelaten in het oog, een vijandig object wordt. Een verre echo van het Koreaanse volkslied is te horen op de achtergrond.