Ta-ta tosy tit
Vernuftige en overdadige animatiefilm, geheel in de stijl van klassieke surrealistische collages en gedreven door harde death-metalmuziek. De beelden zijn aan alle stijlen en tijden ontleend, maar door het ritme, van zowel geluid als beeld, vormen ze toch een hallucinatie. Voorfilm bij Yellow Kid.