Synchronisation
Synchronisation is opgebouwd uit vrije associaties en kleine onmogelijkheden. Het kalme tempo en de ruimtelijke soundtrack geven de film een overtuigende sfeer en innerlijke logica. De gebouwen uit de Sovjet-tijd maken de scènes monumentaal en suggestief.