Sundown
Een dertienjarige jongen woont bij zijn grootouders op Rhodos. Hij kan maar moeilijk accepteren dat zijn opa Alzheimer heeft. Als een experiment met een straatkat uit de hand loopt, beseft hij pas goed hoe fragiel de toestand van zijn opa is. Sfeervolle, ontroerende rite de passage, gedraaid op super16.