still in cosmos
Absorberend werk dat met behulp van vakkundige manipulatie van het filmoppervlak en een krachtige drone als soundtrack een gelaagd en compact universum van beheerste chaos schept. In achttien minuten ervaren we het leven ten volle, van geboorte tot dood en eeuwigheid.