Spirit
Semangat, het speelfilmdebuut van Adam Gutch and Chu-Li Shewring, is gemaakt in nauwe samenwerking met leden van de Iban-stam op Borneo, die onder zware druk staan van de oprukkende moderne samenleving. De hoofdrollen worden gespeeld door een vader en zoon en door een voormalige sjamaan van de gemeenschap.