[sic]
Kunstenaar Eric Baudelaire construeerde een 'fictieve realiteit' na een verblijf in Kyoto. In een kunstboekhandel is een meisje belast met 'bokashi': het verdoezelen van beeld. De hele boekencollectie is door haar handen gegaan. Zij bepaalt wat wij wel mogen zien en wat niet.