Sex/Less
Kim Kyung-Mook experimenteert met de effecten en gevoelens die verschillende media bij het publiek oproepen. De soloseks in de harde, koude videobeelden staat recht tegenover de sensuele fantasie in het zachte 16mm-beeld. De spanning tussen realiteit en fantasie maken dit tot een intrigerend werk. Voorfilm bij Reincarnate.