Scene 32
Het onherbergzame gebied waar de opnames zijn gemaakt, de oneindige zoutvelden van Kutch in het uiterst westelijke puntje van India, wordt letterlijk omgevormd tot een nieuw, haast onherkenbaar landschap, met behulp van een HD-camera en zelf ontwikkeld 16mm-filmmateriaal.