Rastus in Zululand
Deze eerste aflevering in de Rastus-reeks was in zoverre vooruitstrevend dat de Afrikanen werden gespeeld door echte zwarte acteurs. Rastus, het schoolvoorbeeld van de luie zwarte, komt op merkwaardige wijze per boot in Afrika aan en moet een zware beslissing nemen als hij geen maaltijd voor de hongerige Zoeloes wil worden.