Rapresent
Portret van Bojan en zijn passie voor graffiti en hiphop. Bojan werd geboren in Split, Kroatië. Tijdens de burgeroorlog verloor hij zijn vader en vluchtte naar Servië met zijn moeder en zus. Toen hij 11 was stierf zijn moeder en werd hij in een weeshuis geplaatst. Op zijn 18e werd hij dakloos. Op 21-jarige leeftijd overleed hij aan een overdosis.