Quadrangle
'In 1969 verhuisde ons gezin van Flatbush, Brooklyn naar de buitenwijken van Long Island, op zoek naar de Amerikaanse Droom. Toen ik zeven was ontmoetten mijn ongelukkig getrouwde, burgerlijke ouders een ander stel in de strandclub en begonnen met zijn vieren een liefdesverhouding.' (Amy Grappell)