Protect My Country
Japanse soldaten nemen een Chinees dorp in en dan begint de terreur: baby’s worden aan de bajonet geregen, ouderen worden gekruisigd, mannen worden gedwongen in het vijandelijke leger te dienen. Een klassiek staaltje anti-Japanse propaganda uit een fragment dat ophoudt op het moment als het tij voor de onderdrukten begint te keren.