Primer día de invierno
Een jonge man dwaalt met zijn baby door de stad. Tijdens een tussenstop bij zijn zus blijkt wat er aan de hand is. Toch is er een sprankje hoop. Sober, intiem zwart-witdrama van de Chileense maker van de voormalige Tiger El cielo, la tierra y la lluvia (2008).