Portrait #3: House of Sound
De geschiedenis van een gebouw dat na vijftig jaar niet meer bestaat: de House of Sound, een roemruchte platenzaak gespecialiseerd in zwarte muziek op de hoek van Beech en Williams in Portland. Over de verhalen en het gat dat het achter laat.