Path Lights
Bobby's vrouw werkt bij de NASA maar hijzelf, een matige stemacteur, heeft maar weinig ambitie. Als er op een dag iets uit de lucht bijna op zijn hoofd valt, heeft hij een missie. Wie gooide dat? Het briljante scenario en de dito acteurs voeren je mee op een zoektocht die Bobby meer brengt dan gedacht.