Out of Love
Out of Love vertelt het verhaal van straatkinderen tijdens de naweeën van de Kosovo-oorlog. Via monologen worden we deelgenoot van hun herinneringen en hun angsten, tegen de achtergrond van een onwerkelijk ogend Pristina. Tijdens de eerste scènes wordt niet duidelijk of we naar een documentaire of een speelfilm kijken. Het is de vervreemdende mix van beide die in eerste instantie een afstand lijkt te scheppen, maar al gauw blijkt wat de impact is van deze aanpak.