One Day in June
Melancholie op deze dag in juni. Moeder en dochter wonen door omstandigheden weer samen en gaan hier op hun eigen manier mee om. In lange, poëtische shots wordt het verdriet en de eenzaamheid voelbaar gemaakt. Hui maakte een klein drama dat vragen oproept, maar deze niet beantwoordt.