One and One Is Life
Spel van supervrouwen, auto's en roem in een sterk hallucinerende wereld, waarin het oude triomfeert over het nieuwe. Linda Carter (de Wonder Woman van tv) krijgt gezelschap van de cavalerie om de vooruitgang tegen te houden. De muziek werd geschreven en uitgevoerd door Thollem Mc Donas.