Carpe diem aan de Turkse kust. Een beknopt essay over het vluchtige zomergevoel in Erikli, een Turks kuststadje. In Turkije verkassen veel mensen zomers tijdelijk naar de kuststreek. Die verhuizing levert een interim manier van leven op, een ‘getransformeerde werkelijkheid’ die voor velen bepalend is voor hun vakantiebeleving. We zijn getuige van een ontspannen en soms licht surrealistische manier van leven.