Newton
Minimaal betekent hier ook echt minimaal. In een wit decor speelt een witgemaakte Chinees bij herhaling een moment uit het leven van de wetenschapper Newton. Hij krijgt een boek op zijn hoofd. Dat moet wel het moment zijn dat de zwaartekracht werd ontdekt.