Mr. Sakurai at a Ticket Counter
Mr. Sakurai at a Ticket Counter heeft een duidelijke 8mm-esthetiek en -spontaniteit. Een experimentele mini-roadmovie waarbij de nadruk ligt op movie, want er wordt regelmatig halt gehouden voor korte camera-exercities. Met single frame-techniek worden architectonische objecten ruimtelijk ‘gescand’.