Lost Paradise in Tokyo
Waar moet het onconventionele drietal dat elkaar ontmoet in een flatje in Tokio het geluk vinden? Op een gedroomd tropisch eiland, of gewoon bij elkaar? Na de begrafenis van zijn vader zit Mikio opgescheept met de zorg voor zijn oudere, geestelijk gehandicapte broer. Met pijn in het hart sluit hij hem soms op, maar Mikio is ook niet te beroerd om eens een callgirl voor hem te bestellen. Zo komt Marin over de vloer, een opgewekt en springerig meisje dat het ooit hoopt te maken als zangeres in de hippe underground van Tokio.
Vanaf dat moment is alles mogelijk in Shiraishi Kazuya's regiedebuut, een onbevangen tragikomedie vol aandoenlijke details. Er duikt zelfs een documentairefilmer met belangstelling voor gehandicaptenseks op. Via dwarse vondsten, grillige wendingen en de onthulling van een tragedie uit het verleden krijgt deze laconieke lowbudgetfilm onverwachte emotionele diepgang.