Lonely Girl
Een meisje is gelukkig en tevreden in haar eigen kleine wereld - totdat een vreemde man haar keer op keer lastig valt. Eerst probeert ze hem te negeren, maar er gebeuren steeds vreemdere dingen. Deze handgetekende animatie is een experimenteel antwoord op een 'mash-up'-versie van het nummer Lonely Girl.