Little Red Hoodie
Moderne, bizarre bewerking van het sprookje Roodkapje. Vroegrijp meisje moet een tv bij haar oma brengen. Na een vreemde ontmoeting onderweg en een tussenstop bij de dvd-winkel besluit ze haar vriendinnetje naar binnen te laten gaan. Verontrustende fictie met ijzingwekkend goed spel van de meisjes. Voorfilm bij Trash Humpers.