Les touristes
De toeristen van Konate zijn zeer geanimeerde objecten, gekleurde balletjes die als gekken door het dorp rollen. Voor een film zonder dialogen wordt er nog behoorlijk veel op hoge toon gepraat, zoals je van dit soort schepsels kunt verwachten, maar het meeste is natuurlijk onverstaanbaar.