Alfred Machin werkte bij Pathé en heeft tussen 1907 en 1912 enorme aantallen korte films gedraaid in Afrika. In dit voorbeeld volgt hij de olifantenjacht: het gezeul met het kadaver en het verwijderen van de slagtanden, waarvan vervolgens door ambachtslieden nieuwe voorwerpen worden gemaakt.