La trilogie chrysalides
La trilogie chrysalides is een briljant gefilmde onheilstijding. In het eerste deel I Feel Cold Today wordt een verlaten kantoor door een sneeuwstorm langzaam uitgewist. Het tweede deel Chrysalide speelt zich af in een duistere ondergrondse parkeergarage waar een zakenman verstikt in een met water vollopende wagen. Het laatste deel 13 brengt in een beheerste camerabeweging alle twaalf verdiepingen van Fashion Plaza in Montréal samen tot één microkosmos. Een kroniek van een voorspelde ondergang.