La bague du roi Koda
Legende van de Djerma’s over een wrede koning die op sluwe wijze de vrouw van een van zijn onderdanen op de proef stelt. Haar man, een eenvoudige visser, wordt met een list weggestuurd en krijgt een ring mee die hij over een jaar moet terugbrengen. Kan de vrouw trouw blijven en kan haar man de ring teruggeven?