Límites: 1ª persona
Een commentaarstem vertelt ons over de vreemde verhouding die zich ontwikkelt tussen een vrouw in de woestijn en de camera die al haar bewegingen volgt. Wat aanvankelijk een stijloefening lijkt, verandert in een verhaal over mislukte liefde.