Fijn en onbezorgd is de wereld van It’s a Small World. Met als basis een op de vlooienmarkt gevonden polaroidalbum vol uitgebleekte vakantiekiekjes is dit een geanimeerde hommage aan het zonnige Californië van de jaren zestig.