Deze zwijgende film beperkt zich tot de innerlijke wereld van een tienjarig meisje dat langzaam een andere werkelijkheid opbouwt door met papieren silhouetten een persoonlijke voorstelling met dramatisch licht en donker te maken. Zo verbeeldt zij haar verlangens en wraakgevoelens tegenover de buitenwereld.