In a Lonely Place
Een man verklaart zijn liefde aan een vrouw die hij net heeft ontmoet. Met een still van In a Lonely Place (Nicholas Ray, 1950) als uitgangspunt is de short verder opgebouwd uit gevonden foto's en gegooglede flarden dialoog. Gemaakt met Keynote-software.