I Know Where I'm Going
I Know Where I’m Going is deel twee van de post-apocalyptische cinemascope-trilogie waarvan het briljante Ah, Liberty! (2008) het eerste deel was. Een toekomst wordt geschetst waarin de mens geen rol meer speelt. Van alles wat we hier op aarde denken te betekenen, resten slechts fossiele overblijfselen.