Hotel Atlantico
Deze boekverfilming, naar de gelijknamige roman van João Gilberto Noll, is zowel spannend, als hilarisch - en gelardeerd met vleugjes actie, drama en romantiek. Het is de derde film van Suzana Amaral in drieëntwintig jaar en kenmerkt zich door sfeervolle beelden en een prettig soort absurdisme.