Gaarud geeft ons via een lange rijder een boeiende inkijk in wat er zich achter de deuren afspeelt van een woonkazerne in de buurt van het station in een kleine Indiase stad, die wordt bevolkt door mensen van verschillend pluimage aan de zelfkant van de samenleving. Heel kort worden we deelgenoot van hun zeer persoonlijke levenssfeer. De camera neemt ons mee naar de keukens, de woonkamers en zelfs de toiletten en de slaapkamers van de bewoners.