Full Moon
Voor mensen die afhankelijk zijn van de getijden, kan volle maan onoverkomelijke problemen met zich meebrengen. Zo ook voor Nirma, een jong meisje dat haar huis helemaal alleen moet beschermen tegen de onvermijdelijke sloop. Een klein drama dat zich afspeelt in een vissersdorpje in Indonesië. Voorfilm bij Stone is the Earth.